wtorek, 10 czerwca 2014

Hugo -wino musujace ,limonka,mieta .....








Pyszny , orzezwiajacy koktajl z dodatkiem miety i limonki oraz syropu z kwiatow czarnego bzu. W sam raz na upalne dni ,na spotkania albo na samotne spokojne wieczory w ogrodzie lub balkonie ;). Podobno koktajl pochodzi z poludniowego Tirolu.


Składniki

Na jeden koktajl potrzebujemy :
150 ml wina musujacego
100 ml wody gazowanej
20 ml syropu z kwaitow czarnego bzu
3 listki miety
plasterek limonki
kostki lodu wedlug uznania


  ( http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30117107/ )



Sposób przygotowania

1.
Listki miety nalezy lekko rozetrzec (ja robie to lyzeczka w kieliszku) ,wkldamy plasterek limonki ,wlewamy wino musujace ,wode gazowana ,syrop z kwiatow czarnego bzu .Dodajemy lod . Pyycha.
  • Rady

    Koktajl powinien byc spozywany mocno schlodzony . syrop z kwiatow z czarnego bzu mozna dostac np w Ikea lub samemu wykonac. Proporcje mozna zmieniac wedlug uznania ,jedni wola mniej , inni bardziej slodkie . Ja w tej chwili robie juz na "oko " .




  • 9 komentarzy:

    1. Podobnie robię drink mojito,tylko daję rum,brązowy cukier,wino zastępuję wodą gazowaną..Pychota :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Mojoto ,tez bardzo lubie -dawno nie robilam :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Chciałabym miec jutro urlop i pic tego drinka:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Anna ,po pracy tuz przed spanie tez mozna sobie zrobic i cieszyc sie piekna ciepla pogoda :)

      OdpowiedzUsuń
    5. hugo jest bez wody gazowanej. prosecco, syrop z dzikiego bzu, mieta i limonka.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja podalam taki przepis z jakiego ja korzystam :) . Wszedzie ,przynajmniej tutaj gdzie ja mieszkam ,tak sie Hugo podaje i tak tez mi smakuje .Popatrzylam z ciekawosci nawet teraz na inne przepisy w internecie i w tych przepisach rowniez jest woda. Jezeli ktos lubi bez wody ,to dlaczego nie :) .

        Usuń
    6. Hugo to hugo mozna dodac limo
      nki i miety ale i tak hugo to specyficzny szampan latwo dostepny w niemczech polecam

      OdpowiedzUsuń
    7. Takie schłodzone wino musujące jest obłędne po prostu. Zrobiłem z takiego świeżo wyciagniętego z lodówki do wina, świetna sprawa.

      OdpowiedzUsuń